lördag 3 november 2012

Kunglig frisyr!

Har fått en ny favorit bland frisyrerna, nämligen denna!
Allt för ofta har jag mitt hår i en tråkig svans, helg som vardag. Det bara hänger där och ser tråkigt ut. Jag gillar att vara snygg i håret, men det där med bekvämliget är liksom min melodi och stå och sätta upp håret i någon snygg frilla i flera minuter, nepp då får jag ett psykbryt och så blir det inget av det...
Men förra veckan visade Camilla på sin blogg hur man lätt som en plätt kunde sätta upp en snygg uppsättning på bara ett kick och med endast ETT gummiband. Japp ni läste rätt, ETT endaste litet gummiband och så blir man så här kungligt fin i sitt hår;-)
Gissa om jag känner mej snygga denna lödagen? Åh jaa, i både frisyren och den underbara nya blusen från Plain Vanilla!;-) Någon som vill bjuda på fest ikväll? Ja för det vore ju rent av synd att vara så här snygg i håret och i kläderna och bara gå hemma och såsa;-)
Vill ni se hur man sätter upp håret? Klicka då HÄR så visar Camilla er det;-)

8 kommentarer:

  1. Va snygg du e!! Här sitter man i en sunkig morgonrock... dags att svida om=)
    Kram Caroline

    SvaraRadera
  2. Jättefint! Alla tips emottages tacksamt för jag är precis likadan som du när det gäller att fixa med håret ;-) Kram

    SvaraRadera
  3. Du är såååå fin och kul att du gillade uppsättningen, kan nog hända att jag värker fram några till.

    Kram Big Sis

    SvaraRadera
  4. Men gud så snyggt!! Måste surfa in och titta.

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset!
    Behöver också verkligen förslag på enkla uppsättningar.
    Den där ska testas.

    SvaraRadera
  6. Supersnyggt!
    Det var den där tråkiga vardagstofsen som fick mig att klippa av håret ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!