tisdag 13 november 2012

Frågestund!

Tröttheten är hemsk idag, H.E.M.S.K... Lägger man sig sent så får man oxå sota för det dagen efter. Att jag aldrig lär mej...
Ute är det grått och kallat och det ligger en tär dimma över vår lilla by... Helst hade jag bara velat vända mej om och somnat om brevid mina 2 minsta smågrabbar som låg tätt tätt intill mej och borrade in sina små fossingar i min mjuka kropp. Men nepp plikten kallade och tänk så tråkigt de skulle få på jobbet om inte jag kom hit!;-)

Idag är längtan till solen galet mycket. Låg och bläddrade igenom sommarens bilder igår kväll och hade gett vad som helst för att komma tillbaka dom 5 (!!) dagarna med sol och bad som vi hade...
Denna vackra bilden är tagen i Varberg. Vi prickade in några underbara dagar som vi tillbringade vid havet, löööövlie!

Med tanke på det väldigt tråkiga och deppiga vädret ute och att jag förmodligen inte kommer att kunna titta in här förrens ikväll, så vill jag nu ge er chansen att ställa frågor till mej! Så fråga på, jag lovar att jag kommer att svara på ALLT!;-)
Så se till nu att fråga ut mej nu. Vill ha massor av frågor att besvara! Även önskeinlägg går väldigt bra att önska!;-)

9 kommentarer:

  1. Jag undrar om det var för Jonas skull du blev smålänning?
    Och jag skulle vilja ha en repris på hur du torkar äppleskivor?
    Hittar inte inlägget...

    Ha en skön dag, hoppas jobbdagen blir bra.
    Kram!
    Madde/Potatisåkern

    SvaraRadera
  2. Underbar bild på dig!
    Precis som dig drömmer jag om sommar och sol.
    Drar på raggsockoran o höjer upp vären i kåken, blundar och fantiserar!
    ;-)
    Tjing -gör dig en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Några frågor:
    1) vad är det du gör på jobbet?
    2) favorit mat?
    3) favorit uttryck? Eller sånt som du alltid säger utan att tänka på..
    4) hur lång är du?
    5) vad väger du?
    6) vad var ditt drömyrke när du var liten?
    7) vad skulle du göra om du vann, låt säga 3 miljoner?
    8) en ovana du har?
    9) favorit vin?
    10) om/när du kommer till Stockholm, ska vi ses över ett glas vin då?

    SvaraRadera
  4. Vad är det bästa med att bo i Skillingaryd? Skulle du kunna tänka dig flytta?

    SvaraRadera
  5. Har du fast på ditt jobb nu?
    Vilken är din/dina favoritblogg(ar)?
    Vad tycker du om Katrin Z?
    Vad jobbar Jonas som?

    SvaraRadera
  6. LJUVLIG bild!!! Lätt att du borde ha den som header :-) Hur kommer det sig att du har så mycket Plain vanilla kläder? Alltså hur uppstod samarbetet med dem? (jag är lite avis på det samarbetet,därför frågar jag) :-) Kram

    SvaraRadera
  7. Om/när du kommer till Stockholm, ska vi ses över ett glas vin då?

    Ja, okej, jag snodde frågan av Fru H.
    Men om ni ska ses vill jag också va mä!

    SvaraRadera
  8. 1) Vilka är dina favoritplagg? Vart handlar du helst kläder?
    (Tycker du alltid har så fina kläder)
    2) Favoritbloggar?
    3) vill du ha fler barn?
    4) Har du/ni några favoritställen att åka till på semester? I så fall vilka?
    5) Är du ofta i Jönköping? Har en syster i Jönköping så det händer att jag är där. Tänker sno frågan om du har tid och ses på en fika någon gång?

    ha en bra dag! Sofi

    SvaraRadera
  9. jag ska också vara med när ni ses, jag flyger lätt till sthlm för din skull! :D

    får jag fråga fortfarande?
    då vill jag veta vad du pluggade på gymnasiet och om du pluggat ngt mer efter det?
    vilka hade du affischer på, på väggarna när du var tonåring?

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!