tisdag 27 november 2012

Dagens funderingar i små ord!

Dagen har gått på i ett rasande tempo och jag har knappt suttit ner på rumpan... Hjärnan känns som om den håller på att koka över, nej då inte av ilska utan för att det är mycket i den just nu;-)
Så istället för ett "vanligt" inlägg med tankar och ord från denna trötta hjärna, så kommer det istället dagens funderingar i små ord:
  • Har: Ont i halsen...
  • Är: KÄR!!!!
  • Vill: Träna...
  • Känner mej: Glad, väldigt glad!
  • Funderar: På mycket...
  • Behöver: Mer tålamod....
  • Försöker: Hitta inspiration till ett nytt liv...
  • Vill ha: SOCKER!!!
  • Drömmer: Om pengar...
  • Borde: Fixa och förbereda för första advent....
  • Dricker: Vatten...
  • Letar: Burkini... Mmm ska med jobbet och bada bubbelpool på fredag och jag vet inte om jag vågar visa upp denna kropp i en "vanlig" bikini. Så en burkini hade suttit fint;-) (Vet ni inte vad det är? Googla på det;-))
  • Borde inte: Ha gått upp så mycket i vikt i somras...
  • Gör: Ligger i sängen...
  • Längtar: Till helgen!
  • Behöver: Massage...
  • Hatar: Magont med uppsvälld mage....
  • Gjort: Stressat hela dagen lång!
  • Snart: Se på film med en av mina favvokillar!
Älskar Fabians sovstil!;-) Så här skönt låg han och sov i min säng nu ikväll! Händerna bakom huvudet stilen är bara för skön! Snacka om att vara avslappnad!

7 kommentarer:

  1. Vet du, man blir alltid så glad när man kikar in här! Störtsköna du.

    SvaraRadera
  2. Härlig lista och en underbar unge !
    Här hade V somnat när jag kom från jobbet och han sover förmodligen när jag åker i morgon så jag får nöja mig med att snosa liten på min avslappnade lilla kille som sover på ungefär samma sätt :)
    KRAM på dig !!

    SvaraRadera
  3. Strax halvvägs till helgen. ;-)Jag har också kikat på burkini ibland, men inte hittat någon som jag fastnat för så där direkt. Mitt tips är att kolla Ellos, eller La Redoute, har för mig att de hade en del snygga där. Fast du kanske redan varit där och kollat? ;-)

    Ha några riktigt bra veckodagar nu, helgen är här på ett kick! :-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  4. Ifall det inte var tydligt nog, så var det ironi... Såg när jag läste min kommentar att det kanske inte framgick så där tydligt som man vill att det skall göra... ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag är så glad att jag har hittat din blogg. Känner igen mig i så mycket av det du skriver :) Du skriver lätt och roligt!

    SvaraRadera
  6. Ha ha
    härlig beskrivning "lånade" ju typ denna av dig i tidigare inlägg
    tror jag länkade dig
    Svar på annat inlägg:
    Gud så goda lussssssekatterna såg ut
    kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!