söndag 4 november 2012

Linslus!

Jag älskar att bli fotad, stå och posera framför kameran och leka modell;-) Miljön för snygga bilder är A och O och så klart det man har på sig;-)
Att stå bakom kameran (alltså vara den som tar korten;-)) är oxå galet roligt och jag har tänkt så många gånger på att gå en riktig fotokurs för att lära mej de där extra små grejerna och detaljerna och sedan gå vidare för att lära mej redigera fotona!
Igår var vi hos mamma och den miljön är såååå underbar i alla årstider! Så charmig på så många sätt och vis!
Jonas totalvägrar att fota mej för att jag tydligen är så jobbig där bakom kameran. Styr och ställer säger han, vet inte alls vad han menar??;-) *harkel*
Douglas därimot, han fotar gärna sin mamma med lite mut och han är sååå himla grym!!!
Dessa godinga från Plain Vanilla hittade jag i torsdag och har nu fått flytta in i min garderob och jag älskar dem!!!
Denna blev lite väl ljus i färgen... Men vi höll på att frysa ihjäl så det blev en snabbfotning;-) Men jag ville iallafall visa att jag nu är både ägare till en ljusrosa och en vit Ibiza;-)!
 Denna underbring kommer jag att ha på mej på ett av mina julbord som jag ska på! Såååå vacker!
Den dagen *hostar högt* vi kommer att gifta oss (när det nu kommer att bli med tanke på att jag friade till honom skottdagen i februari i år...? *harkel* Ja bollen ligger hos honom nu...;-)), så kommer våra bröllopsfoton garanterat att tas ute på mammas gård! I löööv!;-)

13 kommentarer:

  1. Sista bilden är amazing....
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja du vet vart jag finns ;-) Och kameran oxå... ba hojta!

    SvaraRadera
  3. Såå fina bilder! Va duktig han är!!

    SvaraRadera
  4. Superfin! Och fina foton. Killen har talang! :-D

    Kram M

    SvaraRadera
  5. Gud vilka fina bilder bilder han tar,å du är ju såååå himla snygg,va fin du va i håret.Tur du har Dogge,Det där han (Jonas) sa att du styr å ställer,det skäller han på mig jämt att jag gör på movalla på lördagar,ha ha,fattar ingenting,du å jag,styr väl aldrig,harkel.Puss på dig!Kram Sara

    SvaraRadera
  6. Vilka fina bilder!! Grymt fin modell & grym fotograf. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Vilka fiiiiin bilder! Verkligen ett perfekt ställe att bli fotad på. Gillar bilderna vid trädet och dörren!!! Ha en fin dag =)
    /MariaHJ

    SvaraRadera
  8. Superfina bilder, som vanligt! Du passar bra på kort helt enkelt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  9. Åh vilka fina bilder & snygga kläder som du visar upp så himla bra! Och Douglas är ju super duktig som fotograf :) // Krickan

    SvaraRadera
  10. Vilka underbart fina bilder!
    Jag friade också till min käre på skottdagen i år och i lördags så blev han min man.

    SvaraRadera
  11. Allt är bedårande,: kläderna, miljön, fotona och självklart du :-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!