lördag 14 maj 2011

Tuuusen tack Camilla!


Så här glada är vi just nu! Snällaste Camilla (En mammas dagbok) har hjälpt mej att fixa så att även jag kan publicera större bilder! Hon har även hjälp med uppdaterat mina inläggnings verktyg så nu är jag med i matchen igen;-) Guud så bra det blev! Det är även hon som gjort min header och tyckte att det var på tiden att göra en ny som hon även ska fixa denna gången! *blink*blink*
Camillas blogg är en av mina storfavoriter inom bloggvärlden! Den tjejen är grym! Gå in på hennes blogg så lovar jag er att ni oxå kommer att älska hennes blogg!!!
Tuuusen och åter tuuusen tack snällaste Camilla för all hjälp!

6 kommentarer:

  1. Blir supernyfiken så jag skall kolla in henne på engång!

    SvaraRadera
  2. Men du...
    Tusen tack, Hjärtat!
    Kul att kunna hjälpa till.
    Kramen

    SvaraRadera
  3. Det ar ju aven "blogg-gurun" som har designat min... :0)

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ha, ha, här har ni änna gaddat ihop er, töser! ;)
    Kram till er båda

    SvaraRadera
  5. Åh, kan du inte skriva ut här hur man gör!!!! Vill också ha!!!!!:) Jättefina bilder!!!! Kram Linda

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!