tisdag 24 maj 2011

BF +6

För exakt 3 år sedan gick jag på övertid och jäste och såg ut så här.... De var en underbart vacker vår så jag tillbringade mina dagar ute i solen och blev brun som en pepparkaka! Att jag svällde var bara förnamnet. Vissa dagar var till och med foppa tofflorna för små och när jag hade dem på mig så läckte liksom fettet ur de små hålen uppe på skorna;-)
De var en jobbig väntan, eller snarare en desperat väntan, en lååång väntan. Eftersom att Douglas kom hela 4 veckor innan beräknad förlossning så var jag även inställde på att denna lilla bebbe skulle komma till världen  lite innan....
Jag ser glad ut på detta kortet, men så glad var jag inte... Som sagt så höll jag på att sprängas lite här och var... De hela gjorde det ju inte bättre att min barnmorska berättade att det var ett väldigt stort barn som jag väntade. (och ändå lät de mej gå över tiden...)
Några dagar till återstår innan den lilla (läs stora) bebisen ville titta ut;-)
Fortsättning följer....

By the way... Ni behöver ju inte titta på de sexiga underkläderna så mycket, de är hemska jag vet...;-) Men hur sugen är man på att köpa ny och snygg i v 41;-)? Inte jag iallafall;- *fniss*
Tur att Douglas är med och väger upp så att kortet blir sött! Fatta va tiden går fort... Så liten han vara...;-)

7 kommentarer:

  1. Wow, det var en stor och rund mage. Riktigt mysigt! Så du gick över tiden, måste varit jobbigt väntan..?

    Kram

    SvaraRadera
  2. vilken mysig mage :) och mysig min på storebror :)

    SvaraRadera
  3. Vilket härligt foto!! Åh, vad önskar en sån mage... Suck! Men som tur e minns man ju bara det kuliga... ;)
    Kram söta!
    M

    SvaraRadera
  4. Oh, vad fin du var! Underbar mage!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vad mysigt med en lite bebis :)
    Synd bara att tiden går så fort :(
    Kram till dig från Veronica
    http://blogg.mama.nu/wavva/

    SvaraRadera
  6. Finns det någon gravid kvinna, i slutet av graviditeten,som har snygga underkläder, det undrar jag :-)

    De trosor man får på BB efter förlossningen, oj oj oj säger jag bara. Dem minns man :-)

    Ha det fint

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!