måndag 2 maj 2011

Gympaavslutning!

I eftermiddags hade jag min allra sista gympa med mina söta 5 åringar! Tanken var att vi skulle vara ute och ha vår avslutning med massor av olika lekar och fika. Men eftersom att det blåste snålvindar och det bara var ett par grader med lite snöblandat regn så bestämde vi oss för att vara inne istället!

Några lekar blev det även inne. Lekarna gjorde iallafall mej extremt varm så svetten pärlades sig i pannan;-)

Kolla in min galna min;-) Tror nog det är jag som har roligast på våra lektioner;-) *fniss*

Min lilla 6-åring bröt som vanligt ihop under leken, så han gick och surade lite vid sidan av;-) Men så plötslig kom han igen och ville vara med. Som sagt det är verkligen inte lätt att vara 6;-)

Jag fick massor av goa sköna kramar av barnen och jag kramade dom lite extra vid prisutdelningen!

Tänk att lite fika kan göra under för humöret;-) ! En glad solskenskille sitter och mumsar på goda kärleksmums!

Imorgon är det dax för Alfreds gympaavslutning! Så på morgondagens agenda står åter fix inför den stundande avslutningen;-) Det är mycket avslutningar hit och dit och mycket som måste fixas;-)!

5 kommentarer:

  1. Härligt att allt gick så bra :-)
    Det där med 6-års humöret känner vi igen haha

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med barngympa har också varit ledare i detta och det var kul..Min son var också med i ett av passen sedan när ja och de andra ledarna hade de stora barnen så fick min son bara titta på eller spela innebandy i omklädningsrummen =)

    SvaraRadera
  3. Tur att det ofta går över lika fort som det kommer, det där 6-årsgrejset... Hi hi!

    SvaraRadera
  4. Åh va härligt det ser ut! Barngympa var det absolut bästa jag visste när jag var liten.. Till och med bättre än fotboll. :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Det är verkligen inte lätt att vara 6 år ;o).
    Härligt med gympa!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!