torsdag 19 maj 2011

Pirrigt värre....

Har nyss varit på min blivande arbetsplats och pratat igenom lite detaljer. Jag är skitnervös det ska jag inte sticka under stolen med... Kommer jag att klara att jobba i 12 timmar i ett streck? Kommer jag att fatta alla apparater? Fixar jag detta? Jaaa det är klart att jag gör, jag tänker positiv och detta kommer bli sååå bra!
Min arbetsplats heter comptech och jag kommer att stå vid en slags (eller flera) robotar och plocka, syna, packa och köra olika bitar. En riktig utmaning att ta sig en tugga av, precis vad jag behöver nu. Men jag är sååå pirrig...;-) Jag har ju som sagt inte jobbat på över 3 år så detta blir nästan som att börja på nytt;-) Börjar redan imorgon kväll (gaaa!!) och mina kära barn åker med pappa ner till stugan så jag kommer att vara helt själv hemma. Jag ska bara ta hand om mej själv, jobba och sova! Hur härligt låter inte det? Men hur svårt kommer det inte bli då? De kommer att bli riktigt jobbigt att vara utan barnen och Jonas en hel helg trots att jag jobbar....
Nu ska jag fortsätta vara pirrig och inte försöka bita av mej varje liten nagel;-) Wiii vad jag är pirrig;-)!!

15 kommentarer:

  1. Åh!! Lyx! Vill också vara hemma själv...
    Jobbet klarar du galant. Bara att slappna av =) Fast det är klart att det är pirrigt att komma in i arbetslivet igen, efter så länge hemma. =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Det kommer säkert gå jättebra : ) Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Stort lycka till! Det kommer gå glimrande. Efter att ha skött hus, hem och tre kids i tre år, så klarar du detta med bakbunden högerarm!
    Kram på dig!
    M

    SvaraRadera
  4. Ett stort lycka till! Vill också få till mig ett jobb! Ha en bra dag ;)

    SvaraRadera
  5. det kommer gå superbra:)

    lycka till tjejen:)

    kram

    SvaraRadera
  6. Förstår att du är nervös men det kommer att gå som en dans!
    Du är så duktig!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  7. Anade att det nog var där du skulle börja, LYCKA TILL och hoppas allt går bra. Själv sätter jag mig vid jobbdatorn om en liten stund - så smidigt att kunna jobba hemifrån en stund då och då!

    Kram

    SvaraRadera
  8. Jäklar vilken omställning efter så lång tid! Förstår att du är pirrig :0) Det går säkert jättebra ;0) Kram

    SvaraRadera
  9. Kommer du att fixa hur bra som helst!

    Kram/Madde

    SvaraRadera
  10. Du fixar det såklart!!! Stor Lycka-till kram!!!!! :)

    SvaraRadera
  11. Jag förstår dig, jag blir själv likadan :) Men vad spännande, du kommer fixa det!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  12. Det kommer bli hur bra som helst och du kommer klara det GALANT !! :) Viggos jacka kommer från lindex ! kram

    SvaraRadera
  13. Det kommer att gå toppen! Lycka tilL!

    SvaraRadera
  14. Åh men gud vad spännande!
    Förstår att du e nervös!
    Men det kommer att gå galant för dig att jobba, och galant för barnen i stugan, ska du se!
    Allting ordnar sig =)

    Många kramar!!

    SvaraRadera
  15. hoppas det kändes bra!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!