fredag 27 maj 2011

Retro!

Hittade dessa fina underbara retro glasen när jag var i grannbyns ICA affär igår! Älskar dem och de påminner så mycket om min barndom. Nej jag är inte så gammal som om jag själv skulle vara retro;-) Nej utan nästan likadana glas hade min gammel mormor hemma hos sig! Idag ångrar jag ihjäl mej att de förmodligen gick till glasinsamlingen vid hennes bodelning:-( Det grämer mej så in i norden...
Men det är bara att sluta gräma sig, för förmodligen hamnade så mycket annat fin på spotippen som hade gjort sig kanon här hemma... Istället får jag glädjas åt att jag iallafall hittade nästan likadana glas som min gammel mormor hade och de är bara så snygga! 3 glas för 25 kr, som hittat!

2 kommentarer:

  1. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwww!!!!

    Vill också ha!!! Hoppas hoppas de finns i rött/orange/gult också!!! =)

    PUSS!

    SvaraRadera
  2. Nä men se där, nu du, är jag inloggad!!
    Bockade bara ur där det står om man vill att blogger ska hålla sig inloggad!
    Bra fredagspresent!!;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!