söndag 29 maj 2011

För exakt 3 år sedan....

(00:10) ..vaknade jag upp och kände min första värk! Jag hade gått 11 dagar över tiden och var väldigt less på att vara gravid...
Douglas väckte mej efter klockan tolv på natten, jag gick och hämtade honom och kröp ner i sängen igen och helt plötsligt kände jag väldigt onda sammandragningar.... Runt ett snåret väckte jag Jonas och talade om att jag trodde det var på G och en timme senare var vi inne på förlossningen och då var jag uppen 6 cm!
Att jag 3½ timme senare skulle vara med om en skräckförlossning från helvetet var jag inte medveten om när denna bilden togs omkring 2:30 på natten....

Fortsättning följer....;-)

1 kommentar:

  1. Du ser ju riktigt pigg o fräsch ut på bilden iaf... och visst är det tur att man inte vet om vad som kommer att hända. Då hade man nog inte skaffat några barn....

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!