söndag 22 maj 2011

Många pussar och kramar!

Äntligen har mina älskade grabbar kommit hem och vi är en hel familj igen och huset är fullt av liv!
När de kom hem så bara sprang de imot mej och omfamnade mej med massor av kramar och pussar! En otrolig känsla att känna sig så älskad! Sååå underbart!
När jag tittar på denna bilden så blir jag sååå varm i hjärtat! Jag har verkligen de 3 finaste barnen i världen och de är mitt kött och blod i dem! Okej lite kött och blod från Jonas oxå, men kollar man på hur grymt söta de är så måste ändå den genen (och köttet och blodet) kommit från mej;-) *fniss*

8 kommentarer:

  1. Ååååå, vi hade samma puss-kalas här hemma eftersom inte jag heller varit med mina barn i helgen! ;-) =)
    HELT UNDERBART att äntligen få krama om sina älsklingar igen!!!

    SvaraRadera
  2. Mysigt! Jag lär aldrig riktigt förlika mig med tanken att bara få ha barnen varannan vecka. De blir lättare med tiden men de är ju mot allt, att de ska va borta en hel vecka. Men deras pappa känner ju samma o jag får bita ihop.
    Hoppas du hade en bra helg ändå. Njut av dina fina killar!

    SvaraRadera
  3. Guud vad härligt. Håller med om att dom är enormt söta! :D Kramar

    SvaraRadera
  4. De är verkligen suuupersöta! Du är lyckligt lottad!!
    Kram M

    SvaraRadera
  5. Åh en superfin bild! Och ni är jätte fina alla fyra! :)

    Som svar på det du frågade om tatueringen, så gjorde det inte ont alls. Jag satt och svarade på smsm och mail under tiden för att inte bli uttråkad. :)
    Så det är bara att köra!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Mysigt!
    Härlig bild :-)

    Kram på dig fina du

    SvaraRadera
  7. Jättefina! Både barnen och du! ;-)

    Douglas måste väl vara sådär "lite lagom" lik sin pappa va? :-)

    SvaraRadera
  8. Åå vilken fin familj, ni ser så lyckliga ut:)
    Allra mest lik dig är Douglas tycker jag!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!