onsdag 18 maj 2011

Den som spar han har...

Jag är expert på att spara... Jag är som en hamster och har lådvis med både skor och kläder i förrådet. Jonas är galen på mej och menar på att jag aldrig kommer att använda dessa kläder och skor om de nu blir modern igen. Men se där fick han fel... Hittade denna gamla och snygga jeansjacka i mina gömmor. Denna köpte jag till en anställningsintervju som jag var på för 8 år sedan, lite tajtare i modellen numera. Men vad gör väl det;-) Den som spar han har och jag kommer aldrig att göra mej av med mina skor och kläder;-) *he*he* Så se där, dessutom sparade jag in så där 500 spänn att inte behöva köpa en ny jeansjacka, de ni;-) *fniss*

7 kommentarer:

  1. Åhh då är vi två. Fast jag har inte lådor i garaget, jag har säckar istället haha
    Snygg jacka iallafall! ja hela du ser toppen ut!

    Kram
    Katarina

    SvaraRadera
  2. Toppen! Jag är en sån som slänger så fort jag köper nytt.... Kanske skulle sluta med det?

    SvaraRadera
  3. Jag måste också köpa mig en jeansjacka, det är så snyggt!!
    Testade ditt kotlettrecept idag (med samma billigkotletter från Hemköp som du hade hahaha!) Såsen blev grymt god! Så vi tackar så mycket.

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. det där är ju verkligen en balansgång, spara eller göra sig av med... min mamma är notorisk samlare vilket gjort att jag snarare blivit notorisk göra-mig-med:are. men ibland har jag faktiskt ångrat mig i efterhand när jag gjort mig av med något...

    SvaraRadera
  5. Oj, här hamnade jag på en för mig ny, intressant och varierande blogg. Trevligt med sådana.
    Lämnar ett avtryck genom att önska god fortsättning på försommaren! /SA

    SvaraRadera
  6. Samma har! Min jeansjacka kopte jag pa H&M i Goteborg 2004 eller natt och den passar perfekt fortfarande och ar "inne"... Smart drag att spara ibland... :0)

    Kramen

    SvaraRadera
  7. Men hallå där snygging!
    Underbar bild o jeansjackan är ju kanon!
    Stor kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!