söndag 8 maj 2011

Premiär åket!

Årets första motorcykeltur har gått av stapeln här på Bokgatan! Alfred var den första som ville åka med pappa på en tur, gissa om han njöt;-)!? Det var värre med Douglas som bangade ur, det är inte riktigt hans grej att åka motorcykel. Speciellt inte nu när han blivit så stor att han måste sitta bak, då blir det extra läskigt;-)
Nu hoppas jag på att vi får en barnfri dag (till) så bara jag och Jonas kan ta oss en tur like old times;-) Innan vi fick barnen satt vi ofta och gled på denna lilla skönhet, många mil och många onda rumpor har det blivit! När barnen blivit så stora så ska även jag ta mitt efterlängtade MC kort och vi ska glida land och rike runt, jag och min man! (Ja för då måste han ju blivit min man;-))
(Tyvärr blev bilden såå suddig, såg i efterhand att det var något skit på linsen på kameran:-()

4 kommentarer:

  1. Åh va härligt! Jag åkte också mc ganska ofta förut och det är grymt kul! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Min sambo vill ha MC. Jag säger nej. Jag tror att han kommer få som han vill. Så småningom....... ;-D

    SvaraRadera
  3. Dom var så nöjda kusinerna för deras åktur!!! Dom sken i kapp med solen... Tack tack Jonas!!!
    Kram JohannaH

    SvaraRadera
  4. Åh, det är härligt :) Min sambo och jag brukade också glida runt sådär innan barnen kom :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!