onsdag 18 maj 2011

Klätterapan Fabian...

Fabian har gått och blivit en liten klätterapa.... Att dessa gener från storebrorsan har minsann även kommit på lillebror. De klättras överallt och han är inte rädd för något. Men att gå det är livsfarligt;-)
Han har fortfarande inte börjat gå själv, han tar några steg men kommer sedan på att krypa är det bästa och snabbaste sättet att ta sig fram;-) Och jag som trodde att han skulle gått förra veckan, tje fick jag-) Kanske ska jag vara glad att han inte går, nu vet jag iallafall vart han är....
Han har krypit så mycket så att han till och med börjar få förhårdnader på både överfötterna och knäna. Klart att man får det om man kryper överallt på både asfalt och sten. Nu är det dax för Fabian att släppa fegheten och börja gå själv, annars blir det dyrt för mamma som får köpa nya byxor hela tiden;-) Okej då visst är de kul att shoppa. Men är han haft ett par nya byxor på sig 2 gånger och de är ett hål på knäet, då är de inte så roligt längre....;-)

6 kommentarer:

  1. Jag håller med! De kan gott börja gå, det här med att slita på byxor och skor är så tjatigt :D Men det är såååå söta när de kryper :D

    SvaraRadera
  2. Vilken underbar bus-min han har! Man kan ju inte annat än bli glad ända in i hjärtat när man ser en sådan lycka! :)

    SvaraRadera
  3. Vilken glad och busig liten gosse..
    Han kanske har alldeles för bråttom för att hinna lära sig att gå.
    Tack för titten på min blogg.
    Härligt med tre...nej fyra killar..
    Du kan känna dig som en prinsessa =D

    SvaraRadera
  4. Gud vad söt han är!!

    Kram/Madde

    SvaraRadera
  5. Uj,uj... Min äldsta är ju snart 7 år nu och hans byxor går fortfarande sönder på knäna. Jag trodde att det försvann när de hade passerat krypstadiet. Vad fel jag hade! :-P

    Eller är det bara min son som är sån? *funderar*

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!