fredag 27 maj 2011

God morgon slöis fredag!

Ännu en fredag är här, inte klokt va tiden går fort... Och jag är ledig denna helgen, sååå lyxigt;-)!
Denna morgon fick vi (läs jag, Alfred och Fabian) sova till klockan 9:30, helt underbart! Douglas tassade upp och satte sig framför tvn vid ottan! Önskade jag oxå vore lite morgon pigg. Men jag ska nog istället vara glad för att jag har 2 morgontrötta killar istället som sover så länge på morgonen! *lovley*
Tror att denna fredag dag får gå i slow motion. Har ännu inte fått på mej kläderna och de är bara så gött att gå omkring o luffa i morgonrocken;-) Lite middags sovning får vi nog oxå klämma in, ja helt enkelt en slöis fredag;-) Måste ju vara pigg ikväll för då vankas det vinjunta med bästa tjejerna! Fy fasen va jag längtar!!!

2 kommentarer:

  1. Lika slött här fastän vi då varit uppe sedan 06... Ska nu masa mig från datorn för att "hinna" borsta tänderna innan lunch...;-)

    Kram på dig och ha en underbar fredag!! ♥
    (retromary)

    SvaraRadera
  2. Fint foto!!!
    Här sympati-slöar jag med er. E seeeeg som tuggumi idag..
    Fast lite avis på din vinjunta ikväll... Får köra solo junta i soffan ikväll!
    Ha en skön fredag, söta!!
    Kram M

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!