tisdag 10 maj 2011

Kontraster!

Förra veckan vid samma tid var vi på väg mot öppna förskolan. Vi skulle träffas ute i lekparken och ha de mysigt. De slutade med att vi fick åka till församlingshemmet och fika där istället pga av att de var så jäkla kallt. Termometern visade då på mellan 5-10 grader med snålblåst! (Jag hade till och med en tjcok vintermössa på mej) Det är klart bättre väder idag! Redan visar termometern på nästan 20 grader och solen är helt ljuvlig!! Tänk vilka kontraster det kan bli på en vecka! *härligt*



Det bor en fjäril i min mage, inte bara en... Jag har mycket att fundera på denna dag... Det är mycket som händer i mitt liv just nu. Kan inte berätta för er just nu, men jag lovar att göra det sen;-) Nu ska jag bege mej ut i solen och tänka lite och låta fjärilarna föröka sig i min mage lite... Galet va dom fladdrar i magen just nu;-)!

8 kommentarer:

  1. Ooooh... Vad spännande..!

    Vi snackade om det igår, grannarna och jag, att det är tuuusen gånger härligare väder i år! Lyckos oss soldyrkare...
    Ha en skön dag!
    Kramis.

    SvaraRadera
  2. Åh, det är ju nåt roligt på g!!!! Jag är nyfiknast i hela världen!!! Hoppas du berättar snart. Kram

    SvaraRadera
  3. Det får du berätta om snart!
    När du skrev "Jag har en liten fjäril i min mage" associerade jag till något annat först. He he! ;-)

    Ha en trevlig dag i solen!

    SvaraRadera
  4. Åh va nyfiken jag blev nu.. tell us! :)
    Jag har iofs också fjärilar i magen idag. Visst är det härligt! :)
    Ha en härlig dag i solen!
    Kram

    SvaraRadera
  5. I löööv fjärilar!!! =)
    Nu snart ploppar mina i och för sig upp i halsen snart för strax ska jag bege mig... Hur spännande som helst!!
    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Oj nu blev jag vansinnigt nyfiken.... Kram Victoria

    SvaraRadera
  7. Kul med en fjäril i magen - här bor det större saker!!

    SvaraRadera
  8. Roligt med spännande saker!!! Lite roligt att ha lite hemligheter också :)
    Önskar dig lycka till med vad det nu än är :)
    Kramar Elin

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!