lördag 21 maj 2011

God morgon!

Har gjort ett 12 timmars pass och det sa bara pang! Guud så roligt det var att komma ut i arbetslivet igen, att liksom bara tänka på sig själv i hela 12 timmar var det lännge sedan jag gjorde;-)
Det är en helt underbar morgon och solen skiner från en kall himmel. Fåglarna kvittarar järnet här utanför. Jag är inte ett dugg trött, jo i fötterna och kroppen. Men jag tror nog ändå att jag kommer att somna gott. Har ju trots allt varit uppe i 21 timmar nu;-)
Tack för alla lycka till, de värmer sååå mycket i mitt hjärta!
Nu ska jag krypa ner och tänka på er alla som snart ska gå upp;-) *fniss*
God morgon på er eller kanske god natt;-)
Förresten, så här glamoröst klädd var jag inatt på mitt jobb. Skitigare än skitigast! *gött*

9 kommentarer:

  1. Godmorgon min vän! Skönt att höra att det gick bra på nya jobbet. Och vilken tur att timmarna gick så fort.:-) Hoppas du nu får sova riktigt skönt. <3 Kram kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att det gick bra! Sov gott, snart väntar ett nytt, spännande pass :0) Kram

    SvaraRadera
  3. Bra, där! Vad roligt att du trivs! Ha en go´dag, och jobbe-natt.
    Kram på dig, fina.
    M

    SvaraRadera
  4. Härligt att läsa!
    Sov gott Karolin.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Go morgon
    Skönt att få jobba lite,tjäna pengar e ju aldrig fel har inte hunnit läsa så mycket i din blogg så vad är det för jobb?Hoppas att du och din familj får en mysig lördag kram

    SvaraRadera
  6. Hej,, måste ju in och kolla hur det gick för dej att jobba,,, kul att komma ut och jobba, har själv inte jobbat på över 10 år pga sjukdom, men ack så jag saknar att vara social, göra nytta osv,,,kram Mona (2+1 barn)

    SvaraRadera
  7. Härligt att höra att det kändes bra!
    Godnatt, eller vad man nu säger. :-D

    SvaraRadera
  8. Valkommen tillbaka ut i arbetslivet! Vad jobbar du med foresten?

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!