lördag 4 februari 2012

Tidnings kändis!

I torsdags när vi var i kyrkan på småfolket (Ett typ av öppna föskolan som är öppet tis och tors här i byn) kom det en journalist från vår lokala tidning Jönköpings- Posten och Värnamo Nyheter! Och se vem som fastnade på den största bilden, ALFRED;-) Hi hi så söt med tungan ute!  Och ja titta noga på höger sida, även Fabian fastnade på bilden!!;-)
Givetvis kom mitt namn med oxå... Ja sa typ något med att: -Man behöver någonstans att rymma hemifrån till... och -Varken jag eller mina barn tröttnar på att komma hit, trots att vi varit med i nästan 4 år nu! Ja klart man ska prata för sig om man kan, eller hur?;-)
Japp jag har gått där nere i kyrkan till och från i snart 7 år (4 år på "heltid)", så jag börjar kunna deras verksamheter nu! Men det är såååå mysigt att gå dit, fika, leka, prata av sig med alla mammor, prata ännu mer och bälja i sig massvis med kaffe!!

2 kommentarer:

  1. Mysig bild!!
    Känns bra att vara "vän" med en kändis hihi

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Kollade detta i tidningen men missade helt Alfred, var det för stor bild kanske?? Såg bara den lilla.

    Grattis till under 70 me :) bra jobbar!
    kram j.
    vad det än är du mår dåligt av så hoppas jag att det löser sig, du vet att du är värd att må bra

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!