måndag 27 februari 2012

Ha ha jag dör lite grann...

Jag är ju beroende av wourdfeud och kan väl kanske kalla mej spelmissbrukare när det kommer till wordfeud. Jag tycker det är sååå roligt och har helst så där 20 spel igång samtidigt!;-)
Häromnatten när alla mina kära motspelare sov och jag ville spela fick jag tipset från en kompis att låta själva wordfued hitta en spelare till mej!
Sagt och gjort jag fick en spelare klockan 3 på natten och jag såg att det var en ung kille på hans profilbild... Jag spelade på och det gick bra. Nu har han börjat chatta mej med... Hans första fråga var om jag var singel? Frågar hur gammal jag var och vart jag bodde... Jag skrattade år honom och sa att jag var alldeles för gammal för honom. Då fick jag till svar att jag såg ut att vara mellan 17 och 20 år! Jo jag tackar jag..
Jag berättade att jag var 32 år ung, med 3 kids, hus och sambo! Men jag har minsann inte skrämt iväg honom, han spelar fortfarande mot mej och chattar för fullt;-)
Han själv är 20 år och är bosatt i Skåne... Desperat? Jo jag tror minsann det;-)
Så vill man hitta en dejt utan att behöva träffas i verklige livet, så kan jag verkligen rekommendera att ni låter wordfeud fixa spel till er;-)
Ha ha jag tror jag dör lite grann...

9 kommentarer:

  1. Aha, jag som också älskar wordfeud, det är så jag ska göra alltså ;)

    SvaraRadera
  2. Hahaha!! Nästan lite gulligt ;-P kram

    SvaraRadera
  3. Hahaha men va sött. Han trodde verkligen att han hade en chans där. ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag älskar också wordfeud. Spelade mot dig en gång, du vann stort =)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Hahaha, typiskt skånegrabbar! Så du spelar fortfarande? Då är det bara jag som är dumpad då ? ;-) Kram

    SvaraRadera
  6. Alla sätt är bra på att försöka ragga... Eller inte?!

    SvaraRadera
  7. Tack för dina fina ord om min blogg =)
    Haha det där har jag oxå varit med om, först tror man inte att det är sant.
    Adda mig om du vill, Pemmisen =)
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hahaha.. Låter som rena rama dejting sajten ;)
    "SusC" du vill spela. Wordfeudjävulen har mig oxå i ett stadigt grepp ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Om du vill spela. Missade ett ord där ;P

      Radera

Tusen tack för din kommentar!