söndag 19 februari 2012

Mamma och pappa....


Låg och läste: När Åkes mamma glömde bort för grabbarna ikväll! När vi kom till mitten av boken och denna sidan dök upp, utbrister Fabian: Pappa och pekar på den rosa draken och Mamma och pekar på tanten! Öhh, jag undrar just hur han ser på sina föräldrar? *Ha*Ha* Ganska så skönt att han inte ser mej som en rosa drake iallafall... Fast å andra sidan så vette sjutton om det är så kul att han jämför mej en bitter surtant heller...;-)
Underbara ungar de vet verkligen hur de ska glädja sina föräldrar... *harkel* Eller kanske inte... ;-)

4 kommentarer:

  1. Hahaha, sådana där "klavertramp" gör mina ungar också stup i ett ;-) Kram

    SvaraRadera
  2. Haha, underbart!

    Barn är för härliga!
    kram

    SvaraRadera
  3. haha :D
    och så skoj att du träffat en bloggvän irl, jag vill också på bloggalan och träffa alla!

    SvaraRadera
  4. Underbart hahaha!!
    Samma sak här, du skulle dö om då såg vem jag och J är i en av Elliots böcker :D J är en totempåle (dvs massa olika, skräckinjagande konstiga ansikten) och jag och Tindra är två infödingar (och då snackar vi verkligen infödingar) med stora konstiga ringar i öronen, bastukjol och nån annan vass på kroppen och huvudet :D

    Hur var det nu med verklighetsuppfattningen hahaha...

    Kramar!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!