söndag 5 februari 2012

Min träningsvecka!

Jag känner mej nöjd med denna veckans träning! Har man 3 barn, hus och ett liv med fullt ös så är det inte alltid det lättaste att få till träning trots att jag så gärna vill... Tiden räcker liksom inte alltid till om man säger så;-) Men denna veckan har jag trots allt tagit mej den tiden och jag mår nu sååå bra och känner mej stark;-) *fniss* Jag hoppas att jag kommer att kunna fortsätta träna så här även i fortsättningen oxå! De andra veckorna har jag "bara" fått ihop 3- 4 träningsdagar/veckan. Men denna veckan fick jag ihop hela 5 dagar!Så här har min vecka sett ut:
  • Måndag: Step Up
  • Tisdag: 4.5 km löpning
  • Onsdag: 3 km löpning och styrketräning triceps och biseps
  • Torsdag: 1 mil på crosstrainern och magövningar
  • Fredag Ledig
  • Lördag: 3 km löpning och styrketräning ben och rygg
  • Söndag: Ledig
Så ja visst får jag vara nöjd?;-) Japp och jag vet att jag skryter över mej själv. Men det får man göra ibland;-)
Jag mår verkligen såååå bra när jag får träna! Hela jag mår sååå mycket bättre och jag blir en grymt mycket bättre sambo, mamma och människa!
(Ignorera min stubb under armen är ni snälla... Är man kulstötaren Svetljanas lillasyster så är man liksom... Det var nyrakat häromdagen, men orka liksom...)

12 kommentarer:

  1. Heja Heja, Världens bästa Karro!

    SvaraRadera
  2. Haha! Snart har du lika stora muskler som jag! (hmmmm...)
    ;-)

    SvaraRadera
  3. Grym du är!
    Jag önskar mig ett hemmagym!

    SvaraRadera
  4. Du är så sjukt bra!! Wihoo! :)

    SvaraRadera
  5. Bra jobbat med tanke på allt du verkar ha omrking dig!

    SvaraRadera
  6. Heja dig, jag ska fasen invadera gymmet snart det har jag bestämt!:) tycker du e grym som fixar det med träningen så bra:) !!

    SvaraRadera
  7. Vilken supervecka!
    Muscles, wow!

    SvaraRadera
  8. Härligt!!=) =) =)
    Lika här, fast "ledig" fredag och lördag resten av dagarna har jag slitigt på gymmet! =)
    -Fan, va vi e bra!! =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  9. jag bara älskar dig! :D haha du är en riktig energigivare vet du det!?! :D
    super att det gått så bra med tränignen och klart du är värd lite godis, helt klart!

    SvaraRadera
  10. Det är tillåtet att vara beroende av TRÄNING och en underbar känsla!!
    go girl!

    SvaraRadera
  11. Härliga du! Bra jobbat och är grymt avis, förra veckan när jag behövde komma hemifrån pga sjuka barn så var ju även jag sjuk så det blev noll träning. Tror det blir gymmet imon iaf,
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!