fredag 3 februari 2012

En kall morgon...

Det är sååå vackert ut, men det är kallt. Tempen visade på -15 grader imorse... *brrr* Tack gode gud att man har ett varmt hus att bo i!
Som tur var slapp jag stiga upp ur sängen för att lämna Douglas i skolan. Jag fick snällt sova vidare och har inatt sovit 10 (!!!!) timmar! Det var sååå skönt och jag kommer knappt ihåg när jag sov så länge sist? Den sömnen kan jag behöva ha med mej i mitt lilla bagage till helgens jobbar pass på 12*2 timmar...
Ni som undrar när jag ska ta tag i era utmaningar och frågor? Jag lovar de kommer snart;-)! Jag ska bara få ihop lite pusselbitar ange utmaningarna. Det var ju inga dåliga utmaningar ni kom med och ångrar mej kanske en gnutta att jag nämnde att det även kunde krävas blod, svett och tårar... *ett nervöst skratt* Men jag ska försöka, de lovar jag! Man ska alltid försöka... Jag håller på att leka lite med vissa tankar, bolla dem lite hit och dit och försöker tänka igenom om jag verkligen kan utföra vissa av era utmaningar?;-)

4 kommentarer:

  1. Åh va skönt med en sovmorgon! Det var du väl värd! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt med skönhetssömn :-)
    Då är du utvilad och redo för jobb lite senare.
    Ja det är ruskigt kallt idag men vackert!

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Tack så jätte mycket, du är ju oxå så himla duktig, fasen va vi är bra hi hi:)
    Jag är ju tyvärr inte lika tuff som du som vågat skriva ut min startvikt!

    Kanske ja vågar den dagen ja känner mej nöjd:)

    Men vi kämpar vidare, jag hejar på dej:)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!