lördag 11 februari 2012

Lördag morgon!

God morgon alla vänner och ovänner!;-)

Det är härligt att fylla år, speciellt när man har en egen blogg och facebook;-) Fick så där 200 gratulations hälsningar igår! I lööööv! Jag kommer aldrig bli en person som kommer att undanbe mej gratulationer hur många år jag en blir... Aldrig... Varför göra det när man kan ha fest och få öppna presenter och det bästa av allt: Att stå i centrum!!! *he*he*
Börjar bli ganska så seg nu... Har varit vaken sedan igår morse klockan sju, så ja då visst känner man att man lever;-) Ja men gå och lägg dej då människa tänker ni? Jo men det är liksom lite svårt att bara gå och lägga sig så där pang bom när man kommer från jobbet. Även om jag är svintrött så kan jag ändå inte sova direkt. Ja jag är konstig, men jag har aldrig påstått något annat heller...;-)
Någon som därimot är väldigt morgonpigg är denna lilla stjärnan! Douglas vaknade och kröp upp här brevid mej! Så nu har jag fått lite mjuka varma pussar innan jag ska sussa! *lovley*
Tittar ut och ser att det redan börjar ljusna ute! Härligt, nu går vi mot ljusare tider!

5 kommentarer:

  1. Jag är precis som du. När jag slutar jobba kl 24 så kan jag inte heller gå och lägga mig direkt. Det är mycket skönare och varva ner lite innan. :)
    Hoppas att du sover gott när det är dags!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Där är vi nog inte så lika. Jag kan tänka mig att undanbedja både födelsedagar och julafton. Tänk vad gott och sitta utomlands med sambon när barnen blivit vuxna och bara slappa?! :-D

    SvaraRadera
  3. Nämen grattis i efterskott!:) Har inte hunnit/kollat bloggar på ett tag men nu har jag uppdaterat mig och läst dina inlägg! Härlig uppvaktning du fick:) Imorgon är det min tur, jag är också en sån som vill bli firad men imorgon bitti kl 6.30 bär det av till Kristinehamn på fotbollscup. Det blir min födelsedag det:)Kram!

    SvaraRadera
  4. Här kommer ett för sent GRATTIS till!
    Jag är nog lite mer som Västgötskan...undanber mej väldigt gärna både kalas och "ståhejjet"...

    Kram på dej och hoppas du fick en massa fina presenter nu!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!