torsdag 2 februari 2012

Dag 25!

Hittar jag något som jag tycker om, ja då köper jag oftast fler av samma fast i olika färg;-) Så gjorde jag på jeansen och så gjorde jag även på denna oversize tröjan!
Hittade den förra våren på KappAhl på rea, typ 50 spänn... Hittade även en blå och en vit/svart randig precis likadan. Så ja klart att jag köpte alla 3! Jag menar 150 spänn för 3 godingar som jag mer eller mindre har bott i och kunnat växa mej både ner, upp och ner i vikt;-)
Så dagens outfit består alltså av oversize tröja från KappAhl, linne från Only och leggingsar från Lindex, armband KappAhl och ringar Guldfynd!
(Vill hels bara gömma mina hemska händer och fingrar... De ser förjäkliga ut just nu... Torra, bleka, avbrutna naglar och röda knogar...:/)

2 kommentarer:

  1. Hihi... jag är likadan - och sågör jag med allt som är tråkigt att prova. Jeans, bh osv ;)
    Hoppas ni haft en riktigt bra dag !! KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Ett vinnande koncept! Har oxå börjat göra lika - hittar jag något jag gillar köper jag två olika färger. Snyggt med oversize!
    ... och mina händer lider oxå just nu i den torra vinterkylan =(

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!