torsdag 16 februari 2012

New York - Malmö...

Igår fick vi hem ett efterlänktat paket på posten, nämligen fin fina kläder från Blingos vårkollektion! Jag var snabb att hitta mina favvisar och knappade hem bland annat dessa snygga tröjor!
Denna gången fick inte grabbarn bestämma själv vad de ville ha för några kläder, utan jag tog mej "friheten" själv och beställde dessa och dom blev överlyckliga;-)! (De har till och med sovit med dem på inatt;-))
De är supersnygga och det står New York, Istanbul, London, Barcelona och Malmö på dom! Och titta på deras matchningar som de gjort alldels på egen hand! Gröna sköna byxor till Douglas och Lila till Alfred, ibland lyckas dom bra!;-)
Japp Alfred ser lite bitter ut... Jag hade tagit massor av fina kort på min vanliga kamera. Men eftersom att det verkar vara något fel på kabeln till den så fick det bli mobilkort istället... Så ja här fick det mutas med lite godis för att få honom med på bild igen;-) Han är inte direkt som sin morsa och storebror, linslusar;-) *fniss*
Jag fick mej oxå 2 godingar, men dom visar jag upp imorgon!!

2 kommentarer:

  1. Sååå fint!
    Fast jag ska ärligt erkänna att jag trodde du skulle komma till Malmö när jag läste rubriken...
    DÅ skulle vi ses!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker fotot på Alfred ser ut som ett riktigt modellfoto. Sötnos!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!