söndag 26 februari 2012

Jag suger åt mej...




...av varje liten D-vitamin som solens underbart varma strålar ger!!!
Idag är det underbart väder och jag sitter i lä på trappan med en god kopp kaffe i handen och hämtar tips och tricks för bättre mående från tidningen!;) Tänk va mycket positvit solen för med sig! Alla blir sååå mycket gladare och alla kommer ut från sina långa vinterdvalor!;)
Och solen kanske lyckas få fram mina fräcknar i ansiktet som oxå har varit i dvala hela vintern. Blekare ansikte får man leta efter...:/

5 kommentarer:

  1. Tyvärr för tidigt för att du ska kunna omvandla solens strålar till d-vitamin, (sorry) men det är mysigt i solen! =)

    SvaraRadera
  2. Just detta är livet!

    Ang parfymer som du frågade efter så gillar jag bl a Flowerbomb (Victor & Rolf) och CK Chock.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det gjorde du helt rätt i! Det har verkligen varit underbart väder idag :-)

    SvaraRadera
  4. Älskar denna tid på året, då man vet att det bara blir bättre =)

    SvaraRadera
  5. Jag ar sa avis! Vi har ju fatt vinter igen... :0(

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!