torsdag 16 februari 2012

Den som spar han har...

Fast jag vet egentligen inte vad jag ska ha dem till, men ändå;-)
Rensar och städar lite här hemma i garderober och gamla lådor. Jag hittar dessa, ett par gamla glasögon. Ja faktiskt mina allra första par! Jag tror de införskaffades 1990, då jag alltså var 10 år gammal! Snygg? Nja, men då var jag det iallafall;-) Vi har haft mycket roligt åt dessa bågar på fester som vi haft! Många har haft på sig dem och as skrattat åt dem... Men det roliga är ju att typen på såna här godinga är på väg tillbaka nu i modevärlden;-) Men nja jag kommer nog inte att köpa såna igen;-) Idag ser jag mer ut som en hård och sträng gammal lärarinna...;-)
Då för 22(!!!!!!) år sedan (ha, va gammal jag låter) såg jag ut så här!;-)
Kolla in de konserverade mandarin halvorna på tårtan... Hej -80 och -90 talet liksom;-) *asg*

3 kommentarer:

  1. Hihi åå så såg mina foton också ut. Är ju också 80-talist (83) :-)
    Söt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. JÄKLAR vilken bra kvalite´! Och jag tycker också verkligen att du ser ut som en sträng lärarinna :-) Fast det tycker samboskapet är sexigt, så det är kanske inte så illa :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Åh vilken nostalgi tripp när jag såg tårtan, min mamma gjorde oxå såna varenda gång man fyllde år.... Dock inte längre, nu blir det köpetårta.

    Men gu vad duktigt du är med din träning och viktnedgång.

    Maria

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!