tisdag 14 februari 2012

Modegurun...

Han klär sig själv vår lilla modeguru... Jag tog fram kläder till honom imorse, men det dög visst inte... Han ville ha kläder med färg sa han! Okej?!
Alltså smaken är verkligen som baken, delad och tur är kanske det!
Idag är ändå kläderna ganska så "normala" ;-) Han har ju faktiskt haft *harkel* "värre" kombinationer på sig förr.. (Se bilden under....;-)
Men är han nöjd, så är jag nöjd! Varför bråka om kläder? Nej det finns så mycket annat och lägga den energin på. Jag är glad att han vill ha kläder på sig över huvud taget. Ja för bara 2 år sedan ville han absolut inte ha några kläder på sig, utan gick naken nästan jämt...;-)
Men okej jag erkänner, ibland skäms jag bara en liten gnutta hur vår modeguru ser ut... Man vill liksom säga till alla man träffar att han väljer sina kläderna själv. Men bara ibland när kombinationerna är mindre lyckade...;-)
Han tycker ju själv att han är fin i sina kläder och då gör ju så klart vi det oxå!;-)

5 kommentarer:

  1. haha, underbart, han å Siri kan ju bli de nya stilbildarna tillsammans! :)

    SvaraRadera
  2. Så bra att du låter honom välja vilka kläder han vill ha - och att han vill ha sådana kläder han har,inte bara Blixten MCQueen,StarWars,Spiderman,etc.

    Han blir nog en häftig ung man med egen klädstil om sådär 15 - 20 år!!
    Skillingaryds modeikon!!

    SvaraRadera
  3. Smaken är som baken, delad!
    Barn är härliga!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!