tisdag 28 februari 2012

Mellis i solen!

Har intagit vårt mellanmål ute idag! Det allra första måltiden ute för denna säsongen! *Lovley*
Solen skiner och alla är på toppen humör! Barnen leker så fint ihop här på gården och jag kan bara sitta här i solen helt lugnt och bara njuta! Inget tjafs och inget bråk, bara fågelkvittret som hörs... Eller nähä, vem fan ljuger jag för??? De där var bara önsketänkande...
Jag ljög iallafall inte om mellisen ute, men allt de andra. Typ att de lekte så bra ihop och att de sken som små solar... Säger bara GAAAAAAA (!!!!) Idag igen... *suck*
Även idag är de som små ilskna små troll och humöret är i botten...
Men man får glädjas åt det lilla, typ att solen skiner och vi kan vara ute och att vi dessutom kunde äta mellisen ute;-)! Men det är inte fy skam de heller;-)

Det är inte de lättaste att få en bra bild på alla 3 samtidigt... När en tittar in i kameran, så gör inte de andra 2 det... Och när en ser glad ut, då gråter den andra...;-) Ja ja, det är väl så det är;-)
Och ja fast jag gnäller och de gnäller så är det mina STÖRSTRA älsklingar här i värden iallafall, bara så att ni vet;-)

9 kommentarer:

  1. jaaa så härligt det är idag!

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt, ja att kunna äta mellis utomhus alltså. :)
    Vi har också haft superfint väder idag. Nu hoppas jag bara på att våren kommer på riktigt. :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Mysigt Karro!
    Det ser ljuvligt ut :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ser underbart skönt ut:) äntligen kan man va ute och njuta av sol och fågelkvitter:)

    SvaraRadera
  5. Ååååå guuuud så härligt!!! Vill också sitta ute!!!
    Nä då, sitter inne jag hela dagarna känns det som..
    Men int e ja bitter int...!;-)
    Kram på er å njuuuuut på!!

    SvaraRadera
  6. Vad underbart!
    Vi var rätt nöjda med att dra ner rullgardinerna i dag på jobbet och stänga ute "flera nyanser i grått"!!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!