fredag 17 februari 2012

Packar!

Håller på att packa för morgondagens tripp! Men vad ska man ha med sig egentligen? Vet att jag packar FÖR mycket som alltid... Borde ju egentligen behöva max 2 ombyten med mej för en natt. Men det blir nog minst 4 stycken så att jag har något att välja på när jag står där imorgon kväll och ska gå ut i stora staden;-)!
Guuuud va jag längtar!
Varför jag packar redan nu? Bara därför att jag ska dra på jobbet och jobba mina 12 timmar redan nu så att jag har dem gjorda;-) Japp klockan 14 stämplar jag på jobbet och klockan 02 går jag hem inatt! Då är jag pigg och glad imorgon!
Dax att gå och packa ner ännu mera i väskan;-) *hi*hi* Japp och Jonas blir lika galen på mej varje gång vi ska någonstans för att jag har med mej alldels för mycket kläder...;-)

3 kommentarer:

  1. Känner igen det där med att släppa med sig allt för mycket, men man vill ju ha nåt att välja på eller hur? Ha det så kul på trippen!

    SvaraRadera
  2. Packa på du :-)
    Hoppas att trippen blir mys!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Klart du ska packa med många ombyten... du kan ju inte veta nu vad du vill ha på dig på lördagkväll!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!