onsdag 1 februari 2012

Dag 24!

Det känns som om jag snart borde rensa i min garderob igen och fylla på med lite mer;-) Ja för nu börjar det faktiskt kännas att många kläder är alldeles för stora för mej. De hänger liksom som en sopsäck på mej och det är ju inget vidare snyggt;-)
Tog på mej denna tunikan i morse som jag inte haft på mej sedan i höstas.. Och ja den är stor, fast  det syns inte så väl på bilden dock... Men jag har fått knyta ihop den hårt vid brösten så att de inte skulle ploppa ut;-)
Så nu får jag nog ta och ladda den stora plånboken och bege mej ut på lite shopping;-) Härlig känsla det där, när man märker att kläderna hänger på en!
Dagens outfit är en tunika som kommer från Mi&I! Söt och med en underbar lavendelfärg på sig!
(Japp jag vet att jag ser ut som ett troll, känner mej som ett för tillfället oxå...;-) Kanske dax att skaffa en riktig frisyr?;-))

13 kommentarer:

  1. Vad fin du är! Och jag gillar tunikan, på bilden tänker man inte på att den är för stor! Men det är nog för att du knöt den så hårt :) Hihi ett gulligt troll! Kram, Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vacker som vanligt !! Och vilken härlig tunika - en sån vill jag ha :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så snygg du är!!
    Ditt hår är också ljuvligt :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jättefin tunika!
    Vilken underbar anledning att förnya garderoben.. att kläderna är för stora!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Jättefin tunika! härlig färg.
    kram Mona

    SvaraRadera
  6. vad mycket snyggt du har! Lika snygg varje dag!

    SvaraRadera
  7. Sluta tramsa med håret :-) Du är vacker som en sommaräng och den där tunikan hade väldigt härlig färg :-) Du är jätteduktig på det här med kläder och jag kommer sakna dina outfits dagar! Kram

    SvaraRadera
  8. Såå vacker och tycker du har fantastiskt hår!! :)

    SvaraRadera
  9. Både du och tunikan är fina. :-)
    Avis på ditt långa hår. Håller på att spara ut mitt igen efter att ha haft en kort frisyr. Vilkern låååång tid det tar!!!

    SvaraRadera
  10. Helt fantastiskt vad du strålar! Det märks att du mår bra. Komma förbi och hälsa på i huset nån dag? Det är bara att komma och plinga på! :)

    SvaraRadera
  11. Du ser inte ut som nått troll, söt som socker är du :)!!

    SvaraRadera
  12. Härlig känsla de där, när kläderna är för stora.. Skit bra jobbat !
    Ja klipp dig till en page ;) hihi.. Eller klipp av det till lite under axlarna, skulle vara jääääätte fint på dig :)
    kram Jennie

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!