lördag 25 februari 2012

Dagens!

Har sovit några timmar och ska nu dra med familjen tajkon in till storstaden Jönköping! Oj va glada de är som ska få följa med mej på en liten shoppingtur! Eller kanske inte, men de har inget val...;-)
Kom just på att det dessutom är löningshelg oxå, så vi lär nog inte vara själva där... *harkel* Sccch, säg inget till Jonas;-)
Äsch, vi är ju födda med 2 armbågar och någon nytta ska vi väl ha av dem;-) *he*he* Och jag vet på ett ungefär vad jag ska ha, så det blir nog en snabbvisit för sen måste jag ju hem och jobba igen!
Dagens: Vit ny (Göteborg) blus från Gina Tricot, jeans från People och nyinköpt klocka (Göteborg) från Ur&Penn!

4 kommentarer:

  1. Och du är lika snygg som vanligt! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lika fin som alltid:) ha en mysig dag i Jönköping:)
    Hur långt bort bor ni från Jönköping? Kram

    SvaraRadera
  3. Snygg!!
    En sån vill jag också ha :-)

    Kramar

    SvaraRadera
  4. Vilken snygg tröja =)
    Jönköping, jag älskar Jönköping. Mina barn älskar statsparken! Ha en bra söndag! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!