onsdag 22 februari 2012

Skillnad!

Jag har snart tappat 18 kg fett från min kropp! Om det känns härligt? Ha ha ja som faaan!!;-) Jag har dock fortfarande inte fått in i mitt huvud att jag blivit smalare. En kompis frågade mej häromdagen vad jag egentligen hade för självbild av mej själv när jag gick i en klädaffär och tänkte ta med mej str XL på en tröja och prova den...
Det är svårt det där... När jag ser mej spegeln så ser jag ändå den där "tjocka" Karro...
Drog fram ett par gamla jeans som jag hade på mej hela våren och sommaren förra året. Dessa jeans var till och med försmå när jag hade fått Fabian och jag fick inte på mej dom förrens ca 8 månader efter förlossningen...
Idag ser skillnad ut så här...
 De hänger som en STOR sopsäck på mej;-)
Jag kan få in båda mina armar i byxlinningen och ändå hasar dom ner över rumpan! Det är nästan så att ett halvt lår till skulle få plats i ett av benen på jeansen;-)
Byxornas tum under är 33 i midjan och de övre nya jeansen är det 29!
Jag la dit handen för att ni skulle se skillnaden lite bättre, och ja det är väl så där 10 cm skillnad på dem under och de över!
Jag ska ALDRIG i hela livet växa i de byxorna under igen, ALDRIG...  Men jag ska spara dom som ett minne av den "tjocka" Karro;-)! Ta fram dem de dagar jag känner mej tjock, prova dom och inse att jag inte är tjock, trots att jag tror det...

13 kommentarer:

  1. Vilken skillnad, va du har varit duktig.
    Kramen

    SvaraRadera
  2. Så grymt inspirerande! Underbart! :)

    SvaraRadera
  3. Du är grymt duktig!
    Visst är det en häftig känsla att inse att man har gått ner så många storlekar?!!

    SvaraRadera
  4. Wow du är så duktig:)

    Ja va har man för självbild egentligen, jag ser ofta tjocka Lisandra när jag kollar mej i spegeln och glömmer bort när ja ska shoppa att ja faktiskt har s/m idag och inte l/xl
    Tur där finns bilder att gå tillbaka till, där ser man ju faktiskt skillnaden. Eller som du gör när man testar ett par gamla jeans:)
    Kram

    SvaraRadera
  5. DAMN !!! Du är sååå jäkla duktig :)

    haha... jag var säker på att jag genomgick någon sorts förvandling till MAN när jag helt plötsligt fick basröst och "råkade" slänga en kik på mina pinsamt håriga ben ;)

    Men som sagt - idag känns allt liiiite bättre ;) KRAMAR

    SvaraRadera
  6. Karro, jag hoppas att du förstår hur grym du är som har kommit så här långt.
    Det är helt sjukt vad du har presterat. :)
    Och sen är det alltid kul när det börjar komma resultat. Keep it up!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Du är grymmast av de grymma!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Imponerande Karro!
    Och jag förstår precis, när jag fick hem en tischa med stl XL här i veckan och den var på tok för stor började jag så smått inse att det har försvunnit en del fett även på denna kropp..

    SvaraRadera
  9. ah, vilken skillnad alltså! :D tänk så du kämpat och alldeles snart är du i mål! :D

    SvaraRadera
  10. OJ! Vilket prestation! Bra gjort! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!