tisdag 21 februari 2012

Konstiga knän?

Hjälp, jag har ett stort problem. Eller vi kanske kan kalla det I-lands problem;-)?
Alla mina jeans sitter konstigt vid knäna? Tajta på låren och tajta på vaderna. Men hur stora som helst vid mina knän? Problemet är även så när jag har helt nyköpa byxor på mej... Har jag försmå knän i jämförelse med låren och vaderna? Eller varför blir det så konstigt på mej? Det är verkligen skitfult... På bilden ser det inte så konstigt ut som det gör i verkligheten, då är det mycket större... Kan det vara stretchen i jeansen som gör det så konstigt på mej? Eller är det så att jag är född med mindre knän än resten av kroppen;-)?

4 kommentarer:

  1. Fyll ut med ett par knäskydd ;)

    SvaraRadera
  2. Använder du mycket stretch-jeans?
    Jag äger nog inte ett par (?) Kanske är den typen av jeans (och/eller modellen) som gör att de blir större vid knäna?

    Jag har rätt stora lår och vader och har inte det problemet, men har som sagt inga stretchjeans.

    SvaraRadera
  3. Har ingen aning!
    Men är det alla byxor?
    Min mamma har alltid problem vid ljumskarna. Där hänger byxorna som en säck!

    Kram

    SvaraRadera
  4. haha... jag har lite samma problem - men jag har ofta "förmånen" att få lite "häng i rumpan oxå"... ;)
    KRAMAR

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!