onsdag 29 februari 2012

Huller om buller...

I morse vid 6:15 när jag gick till gymmet såg det ut så här...
Alla 3 barnen låg i våran säng och de låg huller om buller i sängen...;-)
Jonas hade krypit ner på sin madrass och jag låg och höll mej i sängbordet och hade en fot i golvet;-)
Det brukar inte höra till vanligheterna att alla 3 sover hos oss. Men de är sååå välkomna att sova hos oss när de vill! Att ligga huller om buller är ju sååå mysigt!
Det här med att ha en 3 meters säng som en kompis har, ja det är verkligen ingen dålig idé! Det är något som vi nog får ta oss en funderar på att skaffa!
Nu är dom små och tar inte så mycket plats. Men tänk om så där 5 år när deras armar och ben har växt flera meter. Ja då krävs det allt en 3 meters säng så att alla ska få plats!;-)

5 kommentarer:

  1. men jag skulle vilja veta om d passat på att fria idag? ;)

    SvaraRadera
  2. Mina små ungdomar skulle aldrig få för sig att krypa ner hos mig i min 105 cm's säng. Hihi. Tur det.
    Men däremot kommer det att bli ormbo i hjärtat säng inatt. Hihi... Ja, han och jag, men efter att man är van att sova själv så känns det som ett ormbo när EN person till delar säng... Men mysigt, det håller jag definitivt med om.

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera
  3. Haha, guuud vilken gullig bild! Ser ju hur m ysigt ut som helst :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!