onsdag 8 februari 2012

Man taget vad man haver..




Japp så fick min lunch bli idag... Ibland är det bara sååå tröttsamt att lags mat, speciellt när det bara är jag som ska äta.. (Fabian käkade rester...)
Så då tager jag vad man jag haver och då kan det bli en väldig konstig kombination. Som idag tex...
På tallriken: keso, inlagd makrill, avokado och stekt ägg! Jo då de smakade bra, dock kanske att den inlagda makrillen skar sig en gnutta. Men jag blev mätt och just nu var det de enda som jag var ute efter;) *fniss*

3 kommentarer:

  1. Så länge det mättar. :) Jag vet inte hur många av mina måltider som brukar bli precis likadana. ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Inget lustigt i mina ögon. Så ser min tallrik ut varannan dag ungefär.Fast jag brukar oftast koka ägget, varierar ibland med en burk tonfisk. :-D
    snabbt & Gott!

    SvaraRadera
  3. Men det vart färgglatt på tallriken i alla fall :-) Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!