tisdag 7 februari 2012

Dag 30!

30:e outfiten och den sista för den här utmaningen... Det känns lite sorgligt måste jag erkänna... *snyft* Men jag ska försöka använda upp resten av min garderob trots att jag inte kommer att visa upp det för er;-)!
Fatta att 30 dagar går fort, det liksom bara säger PANG!
Jag har iallafall lyckats att inte ha på mej samma outfit någongång under dessa 30 dagar, det tycker jag är bra;-)!
Dagens outfit fick bli en ganska så varm, eftersom att det är svinkallt ute. Men jag vill ändå känne mej lite fin dagen till ära och allt;-) Ja har man haft på sig 30 olika outfits varje dag så måste man ju fira lite;-)?!
Dagens outfit: Tunika KappAhl, kofta/Sjal People vet ej vilket märke, skärp people, leggings sisters points, klocka stadium och armband Plain Vanilla!
Rött + svart = Sant!;-)0

8 kommentarer:

  1. Supersnyggt! Och jag håller med om att svart och rött är fantastiskt tillsammans! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅÅ tusan vad snygg du är!
    Det där gillas verkligen :-)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jättefint men du, hur jäkla smal har du blivit?? Nu räcker det väl va?
    Kram

    SvaraRadera
  4. Du är sååå fin, Karro! Och massor av snygga kläder! Och du kan ge dig på att jag var snygg i går... I tunikan... Lägger upp en bild idag eller i morgon!! <3

    Stooor kram!
    M

    SvaraRadera
  5. Jättesnyggt!! Rött och svar ÄR SNYGGT!
    Kram Lotte

    SvaraRadera
  6. Alltså Karro du är så snygg att jag blir helt till mig här vid frukostbordet. God damn woman :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!