söndag 19 februari 2012

Som om jag känt henne hela mitt liv!

För 2 år hittade jag denna charmiga underbara människan Camillas blogg!
Sedan dess läser jag den flera gånger varje dag! Vi har oxå haft kontakt via fejjan och har chattat en del!
I 2 år har jag följt hennes liv i Kungsbacka med familj, jobb, kläder och semestrar. De har liksom känts som om jag känt henne, trots att vi aldrig träffats in the real life...;-)
Men så bestämde vi att en dejt skulle sitta fint när vi ändå var i Göteborg! Freeport i Kungsbacka blev platsen!
Och där bara var hon, min tvillingsyster! Helt sjukt häftigt hur lika vi var! Vi satte oss på ett fik och pratade massor, vi pratade i munnen på varandra hela tiden;-)! En underbar människa med massor av härlig energi, ett stort hjärta och på pricken lik mej! *fniss*
I maj ska jag och Camilla åka på mammablogg galan ihop! Rackarns vad jag längtar! Vi kommer prata sååå mycket så det kommer inte finnas någon syre kvar til de andra! *hi*hi*

10 kommentarer:

  1. Tack själv! Supertrevligt.
    Min nyfunna lillasyster ;)
    Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Vad roligt när det klickar så med nyfunna vänner!

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt med ny vänskap!
    Är det roligt på de där bloggalorna?

    SvaraRadera
  4. Roligt!
    Ni ser goa ut båda två :-)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Gud vad härligt det låter, att ni "klickade" så!

    SvaraRadera
  6. Härliga å snygga bruttor kan det bli bättre liksom?! =)
    Kram kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!