söndag 26 februari 2012

Nu har han fan skrikit färdigt...

Sitter här med munnen full av polly och jag har även bunkrat upp med skippers pipes och malters. Nu jäklar ska det ätas och pollyn har fan skrikit färdigt från sitt skåp!
Det är 3 veckor sedan jag sist åt godis, men nu ska jag nog ta mej en månads uppehåll igen;-) Men attans va gott det är med godis, speciellt choklad!
Detta godiset är jag fasen värd. (För er som inte gillar mina träningsinlägg och skryt kan sluta läsa här...;-))
För den här veckan har jag lyckas skrapa ihop 6 stycken olika pass och jag är sååå jäkla nöjd med mej själv! Jaha tänker vissa och nu sitter hon där och är dum och förstör hela den träningen genom att äta godis? Japp de gör hon, bara för att jag är värd det;-) Jag mår verkligen sååå bra när jag får träna! Trots att tiden idag har gått i rasande fart, så tog jag mej tid och sprang en 3 km lång runda ute. Den första rundan ute för i år och fuck va bra det gick, trots att det var i det kyligaste laget för mina lungor...
Så här har min träningsvecka sett ut:
  • Måndag: 3.2 km löpning och en timmes step up
  • Tisdag: 2.8 km löpning och styrketräning armar och mage
  • Onsdag: 1 mil på CTn och magträning
  • Torsdag: Ledig
  • Fredag 1 mil på CTn och magträning
  • Lördag: Ledig
  • Söndag: 3 km löpning och magträning
Japp som ni ser har magen fått jobbat stenhårt den här veckan. Ingen rast och ingen ro för den inte;-) Nu jäklar ska den bort!!!
Jag har ju som mål att kunna springa 5  km denna månaden... Jag får nog lägga på ett kål, ja för nu är det inte många dagar kvar på februari månad...:/

11 kommentarer:

  1. Du är skitduktig, Karro! Ett tips från mej som tränat på hög nivå i många år - glöm inte ryggen! Det är inte bra att bara träna magen, för då blir bålen "feldoserad" eller vad man ska säga. Träna ryggen lika mycket som du tränar magen för att undvika skador.
    Sen går det ju inte att punktförbränna, det vet du nog. :) Så att du tränar magen mycket gör ju att du får en starkare mage, men det gör tyvärr inte att fettet på magen försvinner. Det försvinner av alla dina grymma löprundor. :)

    Hoppas att du inte tar detta som kritik, utan som tips och råd. :) Kramis!

    SvaraRadera
  2. Du är så grym Karro!!
    Jag har inte smakat Polly rocks. Vad är skillnaden på de vanliga och dessa? :-)
    Kram ❤

    SvaraRadera
  3. För det är du värd :) Kram

    SvaraRadera
  4. Håller med föregående talare . . . ;-)

    SvaraRadera
  5. Du är så jäkla duktig, du är helt klart värd det där godiset:)

    SvaraRadera
  6. Hejja hejja - DU är grym !
    Här ska jag ge LCHF en ny chans från och med idag.
    En liten "morot" får bli 1 hg lördagsgodis, men annars ska jag försöka hålla mig i skinnet och undvika en massa grejer som får min mage att sparka bakut :)
    Ha en toppen dag finaste !!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Superduktig och absolut värd godis eller vad du nu vill unna dig (typ nya blingokläder). Glöm bara inte bort att det är bra med vila mellan träningspassen - jag brukar glömma det när jag väl kommer igång! Och vill man inte vila går det ju lika bra att variera träningen med olika kroppsdelar varje dag :)
    kram j.

    SvaraRadera
  8. Man måste belöna sig och unna sig något gott. Annars brukar de bli motsat ifekt. Inte alltid.

    Kul när man kommer igång och de funkar och de är kul att träna. Och även nästa dag oxå.
    VAd brukar du äta efter du har tränat ???

    Kram Lisa

    SvaraRadera
  9. Bra där!!
    såklart du var värd lite PollyRocks!
    Kämpa vidare

    SvaraRadera
  10. Fasiken va bra jobbat! Man måste unna sig lite ibland annars orkar man aldrig i längden :) Ha en bra dag! :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!