måndag 6 februari 2012

Dag 29!

Kände att jag behövde få lite färg på min tillvaro idag! Förvissor skiner solen underbart ute, men det är svinkallat. Så man kan liksom inte sitta där och gotta sig;-) Så ja då tar man in lite färg iställlet;-) Lite färg blir man lite gladare av. Ja inte för att jag är särskilt arg idag eller så. Nej men jag är sååå nedrans trött... Kan lätt bli så ibland;-)
Bara 1 dag kvar på denna utmaningen... Hur ska ni klara er utan mina dagens outfit härdanefter? *blink*blink*
Dagens outfit är: En underbart söt blus från Blingo, leggings sisters points, linne Veo Moda, armband People, örhängen KappAhl och ringar H&M!

6 kommentarer:

  1. Busen var verkligen jättesöt! Helt i min smak! :-)l

    SvaraRadera
  2. Får vårkänslor bara ja tittar på dej, underbar färg den passar dej jätte bra:)
    Lika snygger som alltid:)kram

    SvaraRadera
  3. Jättesöt blus och visst piggar färg upp alldeles utmärkt!

    SvaraRadera
  4. Meen, hur ska jag nu få på mig arbetskläderna för ett skift?? När jag ser hur gör läcker du är i dag=)) Aja, mot jobbet och det gör jag med att önska dig en fin dag/ Kram

    SvaraRadera
  5. Gud va mycket snygga kläder du äger!

    SvaraRadera
  6. Du kan gärna slänga in lite out-fit bilder framöver ändå!

    Sv: den där "blöjan" har jag köpt på ICA Maxi, så den finns nog lite överallt. Kolla bland städgrejerna.

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!