söndag 12 februari 2012

-Mamma har ni ingen toalett på ditt jobb?

Precis innan jag skulle åka igår kom Fabian med några tamponger som han hade hittat i en låda. Han la dem på diskbänken. Jag fixade det sista och packade min väska, när Alfred dök upp och började pilla på tampongerna och tittade lite frågande på mej? -Men mamma har ni ingen toalett på jobbet? -Jo det är klart, skrattade jag. -Varför undrar du det? Ja men alltså, öhhh... Du menar att jag skulle använda tampongerna om jag vore kissnödig frågade jag? -Mmm svarade han lite genant;-) Fast du använder väl bara dom när du har blod på katten va?, sa han sen;-) Jag har småflinat åt detta hela natten;-) Söta unge, undra vart han fick det ifrån jag inte skulle ha en toa på jobbet och att jag skulle kiss i tampongen? ;-)
Nej sånt sysslar jag inte med;-)

7 kommentarer:

  1. Det är inte lätt innan alla sådana funderingar hamnar på plats.
    Vilken tur du har toa på jobbet.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hahaha men åh. Det är ju egentligen ganska logiskt som hän tänkte, fast samtidigt rätt ologiskt. :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. hahaha Ibland undrar man hur tankarna virvlar i de små huvudena! Kram!

    SvaraRadera
  4. hihi men vad gulligt :)

    Ha en go söndag :)
    Kramar Maria

    SvaraRadera
  5. ;-)
    Ja ibland (ganska ofta) undrar man hur de kommer på allt.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!