tisdag 14 februari 2012

Ännu inga koppor...

Är inne på dag 15 och ännu inga koppor har kommit hem till oss... Antingen kommer dom i dagarna eller så får bröderna bus inte dom denna gången heller...? Ja ja den som lever får se! ;-)
Leva det känner Fabian att han gör iallafall... Han är fortfarande mörbultad efter sin tur i golvet i lördags och använder ogärna sin vänstersida om han inte måste...
Lov, lov kära lov. Det är sååå gött med lov, sova länge, bara vara, bråka lite, hänga lite, slåss lite och njuta;-) Ja det är en salig blandning, men så skönt;-)
Douglas sover hos farmor inatt, är det lov så är det då ska man hitta på saker som man inte annars gör!
Nu ska jag ta min hemskt ömma och hemska träningsvärks kropp och gå upp från sängen! Ja för idag känner jag att jag lever med... Har träningsvärk i muskler som jag inte trodde jag hade;-)

2 kommentarer:

Tusen tack för din kommentar!