lördag 29 december 2012

3 underbara paket!

När man är 32 år ung och 3 barns mamma så prioriteras inte alltid jag på jul, tyvär! Men jag älskar att få julklappar, paket i massor, stora som små (och de vet så klart Jonas om;-))
I år som alla andra år sas det att vi inte skulle byta några klappar, onödigt att byta pengar sägs det...
Men det tycker absolut inte jag;-)
Jag fick ändå klappar trots att de sas att jag inte skulle få några klappa. Men är man lika snäll som jag så måste man ju så klart få paket av tomten;-) *harkel*
I det första paketet låg en helt underbar tunika från Plain Vanilla som stod högt upp på min önskelista! Den är ljuvlig och jag längtar till nyårsafton då jag kommer att bära denna goding!
I det andra paketet låg 4 stycken clean parfymer! Clean som är mina favoritparfymer och nu kommer jag att dofta ljuvligt igen!  Jonas han kan, han vet hur han ska göra sin blivande fru glad!;-)
I de 3:e paketet låg 2 stycken presentkort till mej och Jonas till Varbergs SPA som vi fick av min pappa! Lyx, spa och middag i presentkortet och vi kommer att köpa till en natt där! Barnvakt ingick oxå hos min pappa, såååå underbart ska de bli och vi kommer att boka detta snarast!;-)
Jag kommer aldrig att bli för gammal för paket och de är de bästa jag vet;-)
Har redan börjat skriva en ny önskelista inför min 33:de födelsedag i februari! Jo jag är som ett barn som jämt har massor att önska mej! *fniss*

5 kommentarer:

  1. Åh men du detta var du värd, så som du kämpat med det mesta under det gångna året och lyckats, både med viktminskning och jobb!

    Du... by the way... februaribarn är fantastiska eller hur ;) ? 16:de är min dag.

    Kram Big Sis

    SvaraRadera
  2. Fina presenter! :-)
    Härligt med SPA och barnvakt. Det behöver man verkligen. Helst ofta! :-)

    Ha en skön kväll
    Kram K

    SvaraRadera
  3. Underbara julklappar!
    Visst vill man ha presenter även om man är vuxen ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Perfekta klappar, även jag fick en blus från Plain vanilla - inhandlad helt på egen hand så jag skulle bli nöjd :)
    Gott Nytt på er,
    kram j.

    SvaraRadera
  5. Åh vad underbart! Gott nytt år! Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!