onsdag 19 januari 2011

Tävling!

I samarbete med Cliniderm & Buzzador så har jag fått äran att lotta ut 4 stycken boxar värde 200 kr/st! Dessa boxar innehåller små fina prover från Cliniderm!

Jag har själv använt denna produkten i ca 3 veckor och tycker den är kanonbra! Passar både min hy och plånbok väldigt bra!

Vill du vinna en sån här box? Då ska du först lämna en liten kommentar här på bloggen, därefter ska du svara på denna frågan och därefter skicka ditt svar och motivering till varför just DU ska vinna denna boxen!
Maila mej på: karolinjohansson85@hotmail.com. Tävlingen avslutas den 25 januari och då drar jag 4 lyckliga vinnare!

TÄVLINGSFRÅGA:
Hur många produkter består Cliniderms sortiment av för kvinnor?
Rätt svar hittar du på cliniderms hemsida!

LYCKA TILL!!

16 kommentarer:

  1. SV: Ja, härligt! Häng på!!! :D Det ska bli kul att se dina bilder!
    Och tack för de fina orden om mina bilder! Det värmer :)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad kul med en tävling. Det är klart att jag gärna vill vara med och ha chans att vinna detta.

    Ha det bra / Suzanne

    SvaraRadera
  3. Jag är med :D

    Mvh//Malin

    SvaraRadera
  4. Så spännande! Jag blev inte uttagen till den här kampanjen själv, men har jag tur så får jag testa produkterna ändå!

    Maria

    SvaraRadera
  5. Jag vill ju vinna :)

    M.v.h.
    Anna-Karin H.

    SvaraRadera
  6. Hej! Vad roligt med en tävling :) Jag vill gärna var med och fightas om vinsten!

    Jag har själv en tävling på min blogg föresten, du kan vinna ett presentkort på 300 kronor hos babyfilt.

    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  7. Ja tack! Jag vill gärna vinna :-)

    SvaraRadera
  8. Jag är mer än gärna med i tävlingen :-)

    SvaraRadera
  9. Toppentävling, jag vill så gärna prova cliniderm, you've got mail :)

    SvaraRadera
  10. Hej!

    Jag vill jättegärna vinna ett pris!
    Fin blogg :)

    Ha det gott!

    Henrik Almblad
    Hockey_4567@live.se

    SvaraRadera
  11. Klart jag vill vara med och tävla!!
    Jättefint pris!

    Kram!

    SvaraRadera
  12. Mmmm, klart jag vill vara med att tävla!!
    Maria Haveland

    SvaraRadera
  13. Klart att jag vill vinna!!
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  14. Jag är gärna med!
    Mailar dig alldeles strax!
    Mvh Elin
    (ellebellejul@gmail.com)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!