torsdag 20 januari 2011

Dålig sömn inatt....

Mina små grabbar har hållt mej vaken inatt... När den ene somnade så vaknade den andre och när de somnade, ja då låg jag vaken och inte kunde sova... Fabian fick tillbaka lite feber igår så honom satt jag med i över en timme uppe inatt... Men nu är han piggare igen, penicillin borde ju hjälpt nu!

Både Alfred och Douglas har legat i vår säng och när jag väl somnade så vaknade jag av att jag fick en fot i ansiktet, en tå uppstoppat på ett icke så trevligt ställe och av att någon delade huvudkudde med mej. Jonas har sin madrass som han hoppar ner på så jag och grabbarna har en hel dubbelsäng att dela på, men ändå lyckas båda killarna ligga i min säng och där står Jonas säng tom;-)

Öhh sa jag att jag var trött? Jo jag är trött så in i baljan. Ska krypa ner igen och lyxa till de med en liten napp!!;-)

3 kommentarer:

  1. Hoppas du får tillbaka lite ork och kraft efter din powernap!

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du får sova gott nu.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad stor han börjar bli nu Fabian, sist jag såg honom var ju flera månader sen, november nån gång antar jag. Va tiden går fort med de små :)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!