torsdag 13 januari 2011

E de tacken???

Nej då ni kan vara lugna, jag har INTE fått vattenkoppor fast de ser ut som det. Nej då de är bara hederliga hemska fula finnar som har pluppat fram lite vars stans i fejjan... Är detta tacken för att jag nu har börjat leva sunt och äter nyttigt? Och råga på allt har jag dessutom fått munsår... Min kropp är inget vidare snäll mot mej just nu... Borde den inte vara glad nu som får en massa nyttigheter i sig istället och visa mej lite uppskattning?;-) Borde ju bli fin som en dröm istället för att se ut som en vandrande finne;-)!!

5 kommentarer:

  1. Jag råkade ut för en finsk attack när jag lade om min kost förra året. Tror det är en rätt vanlig reaktion även om man äter nyttigt, kroppen får ta emot nya saker och reagerar. Det lägger sig nog snart ska du se!

    SvaraRadera
  2. Jag har en teori att det blir så när kroppen plötsligt får en massa nyttig mat istället för skit. Det är väl en massa slaggprodukter som ska ut, kroppen vill göra sig av med det som inte är bra.

    Jag får nästan alltid mycket sämre hy när jag sköter kosten och tränar. Men det går över efter ett tag, så håll ut :)

    Kramis ♥

    SvaraRadera
  3. Jag har nog inget skit som behöver ut för min hy är precis som vanligt, kan bero på
    åldern oxå;-)) Puss/mamsen

    SvaraRadera
  4. Jag får alltid munsår då jag stressar eller har en infektion i kroppen. Finnarna brukar jag dock klara mig uten =)

    SvaraRadera
  5. Skiten måste ju komma ut nånstans som dom sagt innan. Kroppens egna detox, bara le och se glad ut :)
    Hoppas Fabian blir bättre och att det bara är 3 dagars.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!