söndag 23 januari 2011

Planering av sommarsemester!

Igår hade vi besök av kära vänner och satt och planerade sommarsemester tillsammans! Vad och vart vi kom fram till har jag ingen aning om;-) Tror att de blev mer prat, mat och dricka istället... *Fniss*

Jo då dricka, mat och massssor av kolhydrater blev det i stora mängder igår, de dåliga samvetet sitter och gnager i mitt huvud just nu....*Suck* Och jag som varit så duktig de andra veckorna.... Ja ja om huvudet är dumt så får kroppen lida....

Men gott var det igår så för att kompensera får jag ta mej en lååååång promenad idag istället! Måste ju vara smal och snygg till vår blivande sommarsemester!

Hmmm när jag tänker efter så tror jag vi pratade om Öland! Ja alltså att fira semester där, jag har aldrig varit där trots att de inte är många mil härifrån. De har liksom inte blivit av, men nu får jag ju kanske chansen till det i sommar! Åhhh vad jag längtar till sommaren!!

4 kommentarer:

  1. Inte ska du ha dåligt samvete för att du unnade dig lite gott igår, om man inte gör det så orkar man inte att banta.
    Öland är toppenfint, kan varmt rekomenderas.

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att planera sommarsemester! :-)

    SvaraRadera
  3. Har inte haft en tanke på att planera sommaren ännu, men det är nog dags snart här oxå.
    Öland åker vi till varje år och jag älskar det. Det är så mysigt!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Mysigt med sommarplaner!

    Vad fina ni är på bilden, två sköna brudar ;-)

    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!