fredag 21 januari 2011

En touch av nytt!!

Kände att det var dax för lite förändring här hemma så jag åkte och köpte lite nya grejer! Och man måste ju börja någonstans... Så köket fick sig en liten "upprustning av nya krukor, växter och lampskärm!
Så här såg det ut innan bytet...

Och så här efter! Dock såg Jonas ingen skillnad när han kom hem... *suck dessa karlar*....
Är faktiskt lite sugen på att byta till nya gardiner oxå. Hade faktiskt nygamla fina kappor i skåpet, lite ompyssling på dem, sen ser de som nya ut;-)!

Köpte enbart till mej själv underbart fina rosor, en liten peppning så här och visa att jag är duktig i min "bantning" *Tack snälla Karolin för dem* ;-)

Nu ska jag ställa mej i köket och laga mat till 4 hungriga killar som snart kommer hem efter skidåkning! Jag ska stå där och njuta av min nya fina touch i köket!! ;-)

9 kommentarer:

  1. Snyggt! Riktigt snygga krukor!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint!! Är också riktigt riktigt sugen på att fixa till i köksfönstren, köpte nytt tyg till gardiner men jag måste ta mig tid att sy dem också..;-)
    Hoppas du har en underbar fredagskväll min vän!!

    SvaraRadera
  3. Skitsnyggt!
    Och dessa karlar... Tom barnen ser här hemma när jag har bytt gardiner, men inte sambon. Hahaha det säger ju en del :)

    Kram ♥

    SvaraRadera
  4. Men vad fint det blev!
    Du gillar samma stil som jag :-)

    Du är duktig med din nya kost.
    Jätteduktig!

    Kram

    SvaraRadera
  5. Superfint! Själv ska jag nog inhandla lite tulpaner idag. Är det inte vår ute, måste man ju inbilla sig lite! ;-)

    SvaraRadera
  6. Fint det blev, en bukett rosor som belöning känns ju helt underbart.

    SvaraRadera
  7. Riktigt fina krukor;-)

    SvaraRadera
  8. Så fint!!Men jag hade nog inte bytt bort den gardinen! Tycker den är sååå fin! Den nya tavlan böev ju även den super!

    Här står förresten krukorna tomma i fönstret sen jag slängde ut julblommorna. Verkar som att det bara är jag som stör mig på det... Har påpekat det för maken flera ggr och än har har inte kommit med nya... Och jag kan ju inte köra.

    Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!