torsdag 6 januari 2011

God morgon eller god middag?!

Ligger fortfarande i sängen och myser.. Attans vilken rolig kväll vi hade igår!! De liksom känns i både kroppen och knoppen idag. Vinet de rann ner lika lätt igår som på nyårsafton och för varje glas vin som jag drack så tyckte jag mej tycka att jag bara blev snyggare och snyggare;-) Så när vi kom hem vid halv fyra imorse så ville jag knappt ta av mej sminket för att jag tyckte jag var så snygg! *Fniss*
Fick även ett samtal från födelsedagsbarnen vid fyra tiden precis innan vi skulle somna in. De svamlade om surströmingar i badkaret... Fattar inte varför de ringde till oss och svamlade om det? Vem kan ha varit så taskig och gjort så mot dem?? *blink*blink*
Nu ropar kroppen efter mat, bäst att lyssna på den och göra som den vill... ;-)

3 kommentarer:

  1. Det går väl an om man SJÄLV blir snyggare och snyggare!
    Värre när skumma typer runt omkring en blir snyggare och snyggare allteftersom vinet konsumeras... ;-)

    SvaraRadera
  2. La ni surströmming i badkaret?? Fyyy :D Hahaha!! Det är kul med fyllebus minsann, man får passa på!

    Kram ♥

    SvaraRadera
  3. blev så nyfiken på den fina tavlan, hur beställde du den och vad kostade den?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!