måndag 3 januari 2011

Oturen forstätter....

Trodde jag hade en deal med 2010 att allt elände och otur skulle stanna där. Men oturen verkar vilja glida in även på 2011...:-(
Stod och skar lax till kvällsmat när jag helt plötsligt känner att jag inte längre är i laxen och skär, utan istället skär av mej halva tummens topp.
Nu loggar jag ut och kryper ner och hoppas på att min bultande lilla tumme läker fint. Men med vår vanliga otur så skulle inget förvåna mej om jag får en blodförgiftning i den....
Någon som vill ta över vår otur för ett tag? Börjar bli ganska trött på den nu;-)

2 kommentarer:

  1. Nej, nu måste turen komma till dig istället!
    Här kommer en krya på tummen kram!

    SvaraRadera
  2. Nej men usch :( Det är så jobbigt att skära sig i fingrarna. Det blöder så mycket och sen använder man ju fingrarna hela tiden.

    Hoppas oturen vänder nu då!

    Kram ♥

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!